Link-it
BedrijfsprofielSinds onze oprichting in 2001 zijn we dol op IT. Link-it begon, zoals zovelen met een droom en een zolderkamer. Bedrijven helpen met IT, dat was het doel. Door veel te vallen en op te staan, ons te laten inspireren en irriteren, hebben we veel geleerd over het begrip dienstverlening. Om ons heen zien we namelijk veel bedrijven die ontzettend falen in dienstverlening. Bedrijven die vergeten zijn wat menselijk contact inhoud. Die alleen maar praten in termen of vakjargon en waar je vooral niemand ooit kan bereiken.
Wij hebben ons onder andere laten inspireren door bedrijven zoals Netflix of Spotify, die hele moeilijke techniek hebben vertaald naar iets waarvan iedereen blij wordt. Techniek die stabiel is en gewoon altijd werkt, voor een fijne prijs. Dát is hoe wij vinden dat IT dienstverlening moet zijn. IT moet mogelijkheden bieden, vooruitgang creëren, en vooral begrijpelijk zijn. Je moet er blij van worden. Dit zijn de kernwaarden van Wouter van der Linden en Marjolein Sleven, ze zijn samen de directie van Link-it. Link-it: beat the ordinary!